Twitter

!Volg mij via Twitter!

Volg mij via Facebook!

Volg mij via Facebook! Mienke van Alphen

Privacyverklaring

Privacyverklaring

Algemene voorwaarden:

1. Weblogmienke.blogspot.nl respecteert je privacy en neemt de bescherming van jouw persoonsgegevens serieus. Er zijn daarom passende maatregelen genomen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan.

2. Wanneer je een reactie plaatst onder een van mijn blog's worden de volgende door jou zelf verstrekte gegevens verzameld: je naam, e-mailadres en IP-adres. Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt om eventueel met jou in contact te komen.
Deze reacties blijven eeuwig zichtbaar, tenzij de blog waaronder gereageerd is om welke reden dan ook verwijderd is.

3. De gegevens worden in geen enkel geval opgeslagen, deze gegevens worden uitsluitend gebruikt om eventueel met jou in contact te komen.

4. Weblogmienke.blogspot.nl behoudt zich het recht voor deze privacyverklaring te wijzigen of aan te vullen.

21 april 2015


"Een stille wens!"

De titel zegt het al "een stille wens." Iets wat mij al heel lang bezig houdt maar waarvan ik niet de juiste weg kon vinden om een begin te maken of in ieder geval iemand hiervoor te kunnen benaderen om hierbij hulp te krijgen en de wens in vervulling te laten gaan. Zelfs met mijn grote mond maar ook zo'n klein hartje wist ik niet waar ik moest beginnen.
 Tot dat ik een bericht via Facebook ontving in eerste instantie dacht ik oh dit zal wel onzin zijn. Tot dat ik het bericht opende.

Dit was een bericht van een eerstejaars studente van de opleiding Culturele Maatschappelijke Vorming. Met deze opleiding is zij bezig met het maken van een eigen documentaire over een zelfbedacht onderwerp het onderwerp gaat over hoe iemand omgaat met zijn/haar beperking. Hiervoor ben ik benaderd, met mijn levensverhaal en ervaring hoop ik een mooi verhaal neer te kunnen zetten, en mensen te kunnen inspireren. Dit vind ik natuurlijk een hele eer, En we zijn volop bezig met de voorbereidingen. Vanaf het nadenken over het filmplan tot het uitwerken van locaties en stampunten. Heerlijk om overal bij en mee betrokken te zijn. Ik vind dit fantastisch!

Mijn documentaire zal via mijn Youtube-kanaal te bekijken zijn. dit is natuurlijk een bijzondere en leuke gebeurtenis, en ervaring!

Tot het volgend blog! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten