Twitter

!Volg mij via Twitter!

Volg mij via Facebook!

Volg mij via Facebook! Mienke van Alphen

Privacyverklaring

Privacyverklaring

Algemene voorwaarden:

1. Weblogmienke.blogspot.nl respecteert je privacy en neemt de bescherming van jouw persoonsgegevens serieus. Er zijn daarom passende maatregelen genomen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan.

2. Wanneer je een reactie plaatst onder een van mijn blog's worden de volgende door jou zelf verstrekte gegevens verzameld: je naam, e-mailadres en IP-adres. Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt om eventueel met jou in contact te komen.
Deze reacties blijven eeuwig zichtbaar, tenzij de blog waaronder gereageerd is om welke reden dan ook verwijderd is.

3. De gegevens worden in geen enkel geval opgeslagen, deze gegevens worden uitsluitend gebruikt om eventueel met jou in contact te komen.

4. Weblogmienke.blogspot.nl behoudt zich het recht voor deze privacyverklaring te wijzigen of aan te vullen.

18 juni 2015



Mijn documentaire "Niets is onmogelijk als je er maar in gelooft en het op je eigen manier doet!"

Op zondag 14 juni was de dag dat mijn documentaire was afgerond en kon ik eindelijk het resultaat gaan bekijken. Natuurlijk zijn hieraan maanden voorbij gegaan en heeft ieder op zijn eigen manier hier aan mee gewerkt. Vaak weet ik wel wat ik kan, en moet verwachten dit was dit keer voor mij niet het geval, en dit gaf mij een vreemd gevoel. Natuurlijk heb je alle vertrouwen. Maar het is toch een beetje spannend. Want alles wat erbij komt kijken, toch doe je niet zomaar even. 

Mijn documentaire is te bekijken Via deze link: www.youtube.com/watch?v=4TvDPPNYlqI
En via mijn Facebook-pagina en mijn Youtube-kanaal.

Voor mij is en was en is het uitgangspunt "het leven met een beperking" te laten zien. En het etiket wat geplakt wordt op iemand die leeft met een beperking te doorbreken. En te laten zien dat ik net zo'n leven lijdt dan ieder ander mens. Graag hoop ik mensen te kunnen inspireren. Ook ben ik trots op het resultaat!

Tot het volgend blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten