Twitter

!Volg mij via Twitter!

Volg mij via Facebook!

Volg mij via Facebook! Mienke van Alphen

Privacyverklaring

Privacyverklaring

Algemene voorwaarden:

1. Weblogmienke.blogspot.nl respecteert je privacy en neemt de bescherming van jouw persoonsgegevens serieus. Er zijn daarom passende maatregelen genomen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan.

2. Wanneer je een reactie plaatst onder een van mijn blog's worden de volgende door jou zelf verstrekte gegevens verzameld: je naam, e-mailadres en IP-adres. Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt om eventueel met jou in contact te komen.
Deze reacties blijven eeuwig zichtbaar, tenzij de blog waaronder gereageerd is om welke reden dan ook verwijderd is.

3. De gegevens worden in geen enkel geval opgeslagen, deze gegevens worden uitsluitend gebruikt om eventueel met jou in contact te komen.

4. Weblogmienke.blogspot.nl behoudt zich het recht voor deze privacyverklaring te wijzigen of aan te vullen.

2 juni 2016

"BOSK op de Support beurs!"


Support is de grootste beurs en leukste in de Benelux voor iedereen met een fysieke beperking, hun omgeving en mensen die beroepshalve te maken hebben met de beperkingen die fysieke handicaps kunnen opleggen. Support bied inzicht op de nieuwste trends en technieken. De beurs is meestal om de twee jaar in de maand mei. BOSK stond ook met een stand en ik mocht mijzelf inzetten voor deze hele fijne organisatie op afgelopen woensdag 25 mei.


Op deze ochtend was de bedoeling om een aantal dingen goed over te brengen natuurlijk informatief, en enthousiast, dit is precies iets wat op mijn lijf geschreven is, want ik praat graag, en vind ik het leuk om te vertellen. 

Normaal gesproken kom ik op deze beurs om de nieuwste producten die op de markt zijn te kunnen bekijken. Daarnaast ook vaak voor een specifieks doel. Dit was dit keer wel anders omdat ik nu niet voor mijzelf ging. maar ik er stond voor de BOSK om hen te helpen, dit was ontzettend leuk om te doen, omdat je nu een andere manier meemaakt. Ook kon je duidelijk zien dat er in 2 jaar veel verandert, dit is ook mooi om te zien. Als je met een beperking te maken krijgt ben je vrij snel opzoek naar informatie. Je wil graag weten waar je terecht kunt voor verschillende dingen. Op de beurs is er een hoop te zien, en vindt je vaak wat je zoekt, er is voor ieder wat wils, of het nou producten zijn, vakantie organisaties, auto aanpassingen, of verschillende magazines waar je regelmatig herkenbare verhalen in kunt lezen. 


Foto BOSK op de Supportbeurs 2016; Bron Bosk. 


Op de beurs vindt je ook een hoop antwoord op je vragen ben ik van mening. Ook heb ik op eigen gelegenheid de beurs bezocht. Ik raad het aan om naar de Beurs te gaan als hij er over twee jaar weer is. Het verbreed je mogelijkheden en inzichten!


Meer informatie over de Beurs? Ga dan naar: www.supportexpo.nl

Tot het volgend blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten