Twitter

!Volg mij via Twitter!

Volg mij via Facebook!

Volg mij via Facebook! Mienke van Alphen

Privacyverklaring

Privacyverklaring

Algemene voorwaarden:

1. Weblogmienke.blogspot.nl respecteert je privacy en neemt de bescherming van jouw persoonsgegevens serieus. Er zijn daarom passende maatregelen genomen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan.

2. Wanneer je een reactie plaatst onder een van mijn blog's worden de volgende door jou zelf verstrekte gegevens verzameld: je naam, e-mailadres en IP-adres. Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt om eventueel met jou in contact te komen.
Deze reacties blijven eeuwig zichtbaar, tenzij de blog waaronder gereageerd is om welke reden dan ook verwijderd is.

3. De gegevens worden in geen enkel geval opgeslagen, deze gegevens worden uitsluitend gebruikt om eventueel met jou in contact te komen.

4. Weblogmienke.blogspot.nl behoudt zich het recht voor deze privacyverklaring te wijzigen of aan te vullen.

1 december 2016






"Kensington in Ziggodome 2016!"

Op zaterdag 12 november 2016 was het dan zover ik ging naar het concert van Kensington in de Ziggodome. Dit is inmiddels alweer een paar weken geleden. Het jaar daar voor ben ik ook geweest. Voor deze editie had ik de kaarten al een tijdje binnen. Dit is van groot belang aangezien het aparte plaatsen moeten zijn, normaal gesproken vind ik dit nooit belangrijk, maar op zo'n grote locatie als dit waar veel mensen zijn, is dit wel nodig. Maar dat mag de pret niet drukken.

Kensington is een hele goede band, mooie muziek, die mij raakt, en sommige teksten van liedjes slaan op mij als mens of afgelopen gebeurtenissen of komende dingen in mijn leven. Muziek speelt een grote rol in mijn leven, en hierin kan ik mijn gevoel erg goed kwijt, ik kan het helaas zelf niet spelen, maar dat vind ik helemaal niet erg. Dus ook de muziek van Kensington sleept mij er doorheen, en ik geniet van deze muziek. Ook al ben ik een hele grote muziekliefhebber, en vind ik veel verschillende muziek leuk.

"Rompslomp"
Helaas ervaar ik wel bij het reserveren van concerten of andere evenementen veel rompslomp wat betreft het regelen van kaarten, het is helaas nog niet mogelijk om kaarten voor rolstoelgebruikers te kunnen bemachtigen, dit zou veel makkelijker zijn, en eigenlijk wel moeten kunnen, je moet tot op heden hiervoor een speciaal nummer bereiken, en geluk hebben dat er nog plaatsen zijn. Dit geldt ook voor mensen die dat online kunnen regelen, te laat is helaas misgelopen dit is natuurlijk logisch, maar aangezien telefonisch bereiken echt ontzettend lastig is, het mij verstandig lijkt om in de toekomst ook de online optie in te bouwen, dit ligt niet aan de Ziggodome maar aan Eventim. Hopelijk is dit op latere termijn beter geregeld. Ik hoop het tenminste.

"Toegankelijkheid."
Zoals de meeste van jullie weten ben ik heel vaak bezig met de toegankelijkheid, dit omdat ik er dagelijks mee te maken heb, met dit onderdeel heb ik geen minpunten, de auto kun je makkelijk in de parkeergarage kwijt, en is op loopafstand van de locatie, tevens zijn er ook geen obstakels bij de Ziggomdome zelf, er is veel ruimte en dit is voor een rolstoelgebruiker erg van belang.

En.............. volgend jaar op de laatste dag van alle shows van 2017 ben ik er gewoon weer bij, en ik heb er nu al zin in!!!

Tot het volgend blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten