Twitter

!Volg mij via Twitter!

Volg mij via Facebook!

Volg mij via Facebook! Mienke van Alphen

Privacyverklaring

Privacyverklaring

Algemene voorwaarden:

1. Weblogmienke.blogspot.nl respecteert je privacy en neemt de bescherming van jouw persoonsgegevens serieus. Er zijn daarom passende maatregelen genomen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan.

2. Wanneer je een reactie plaatst onder een van mijn blog's worden de volgende door jou zelf verstrekte gegevens verzameld: je naam, e-mailadres en IP-adres. Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt om eventueel met jou in contact te komen.
Deze reacties blijven eeuwig zichtbaar, tenzij de blog waaronder gereageerd is om welke reden dan ook verwijderd is.

3. De gegevens worden in geen enkel geval opgeslagen, deze gegevens worden uitsluitend gebruikt om eventueel met jou in contact te komen.

4. Weblogmienke.blogspot.nl behoudt zich het recht voor deze privacyverklaring te wijzigen of aan te vullen.

30 december 2016

"Twee-duizend-zestien samengevat!"

Het is vandaag 30 vrijdag december 2016 morgen is het alweer oudejaarsdag en in die avond om twaalf uur gaan we weer met veel vuurwerk het nieuwe jaar in. Ik vond dat het tijd werd om voor mij Twee duizend zestien samen te vatten doormiddel van deze blog.

Je bent zo door alle jaartijden heen, normaal gesproken valt dit mij niet zo op, maar als het einde van het jaar nadert merk je toch wel dat heel snel gaat. Het was een jaar met een hoop hoogtepunten en natuurlijk ook dieptepunten zoals dat ieder jaar wel is, het is een standaard gegeven.

Het was het jaar van het proberen om mijn mobiliteit en zelfstandigheid te kunnen vergroten, wat begonnen is als een lange droom heb ik uitgebouwd tot een echt probeersel naar de realiteit hierin heb ik alles geprobeerd tot aan het randje, helaas zit het autorijden er niet in voor mij, dit is nog steeds niet heel leuk, want ik heb altijd de insteek als ik ergens voor ga, wil ik er alles uithalen om dit doel te kunnen behalen. Ik heb er alles voor gedaan, en helaas is het zo gelopen, natuurlijk heb ik er totaal geen spijt van, het was een geweldige ervaring om mee te maken überhaupt om te zien dat autorijden met een lichamelijke beperking gewoon mogelijk is ondanks dat je rolstoelgebonden bent. Want het is gewoon mogelijk, en ieder aan te raden.

Ook ben ik naar de Zwarte Cross geweest met de Handicamper een aangepaste camper volledig aangepast en een heerlijke manier om te kunnen kamperen. Dit was leuk om mee te maken vanaf het slapen tot aan het feesten op het terrein. Natuurlijk ook met Tante Rikie op de foto geweest!
Ook ben ik met de Zonnebloem naar Turkije geweest ondanks dat het een en het ander niet vlekkeloos ging, heb ik er toch ontzettend van genoten. Het was echt vakantie.
Ook dit jaar weer gezeild in Loosdrecht een heerlijk weekje actief geweest op het water, lekker vrij, heerlijk ontspannen en de wind door je haren. Ik vind het fantastisch! 

Ook heb ik mijzelf op andere gebieden ingezet, op de iedereen doet mee dag bij de Gemeente Geldermalsen heb ik gesproken voor de raadsleden en de burgemeester over het VN-verdrag en toegankelijkheid. Zulke dingen zijn ontzettend leuk om te doen. Hierdoor kan ik mijn ervaringsdeskundigheid positief inzetten.  Dit wil ik graag voort blijven zetten.

Kensington concert in de Ziggodome ook niet te vergeten hier ben ik geweest net zoals in 2015 maar het blijft geweldig om dit mee te maken. En ik kijk nu al uit naar hun concert volgend jaar november!
Ieder jaar mis je toch weer de mensen die niet meer onder ons zijn, dit gemis wordt steeds groter, maar deze mensen neem ik mee in mijn hart!

Voor aankomend jaar heb ik weer nieuwe plannen, deze hoop ik te kunnen verwezenlijken.... En ik ga daar zeker voor!

Ik vind het heerlijk om de laatste dagen van het jaar uitgebreid de top2000 te volgen. Dit doe ik dus ook. Fijn om zo muzikaal het jaar uit te gaan!

Tot het volgend blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten