Twitter

!Volg mij via Twitter!

Volg mij via Facebook!

Volg mij via Facebook! Mienke van Alphen

Privacyverklaring

Privacyverklaring

Algemene voorwaarden:

1. Weblogmienke.blogspot.nl respecteert je privacy en neemt de bescherming van jouw persoonsgegevens serieus. Er zijn daarom passende maatregelen genomen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan.

2. Wanneer je een reactie plaatst onder een van mijn blog's worden de volgende door jou zelf verstrekte gegevens verzameld: je naam, e-mailadres en IP-adres. Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt om eventueel met jou in contact te komen.
Deze reacties blijven eeuwig zichtbaar, tenzij de blog waaronder gereageerd is om welke reden dan ook verwijderd is.

3. De gegevens worden in geen enkel geval opgeslagen, deze gegevens worden uitsluitend gebruikt om eventueel met jou in contact te komen.

4. Weblogmienke.blogspot.nl behoudt zich het recht voor deze privacyverklaring te wijzigen of aan te vullen.

5 maart 2019


“Denken vanuit mogelijkheden!”

De lente komt er weer aan de zon schijnt steeds meer. Voor mijn lijf en mijn hoofd is het veel fijner dan de kou. Ik heb veel meer energie, met warme temperaturen. Uitwaaien wie wil dat nou niet? Ik heb hiervoor een manier gevonden. 


Uitwaaien kun je op verschillende manieren doen, je kunt een duik nemen in de zee, afkoeling zoeken in een zwembadje in de tuin, dit was voor mij vroeger ook weggelegd, ik werd toen in zee of in het zwembad getild, dit is helaas voor mij de laatste jaren niet meer weggelegd ik kan namelijk niet zonder actieve sta-lift een transfer maken, en met zo’n lift kom je niet in zee of in een zwembad. Toch had ik al een tijdje de wens om in een auto mee te mogen rijden met een open dak. Een kennis van mij heeft een Beetle met een open dak, mijn vader besloot te bekijken of de actieve sta-lift bij de auto kon komen, zodat ik erin kon plaatsnemen. Dit was gelukkig het geval. En heb ik een tijdje getoerd in deze mooie auto, dit was voor mij uitwaaien, ik voelde mij vrij, en ik voelde mij niet beperkt. Ik heb hier onwijs van genoten. 


Hier sprak ik nog lang over met mijn ouders. Ik zal zelf ook wel zo’n auto willen, ik kan er wel niet uit op de plaats van bestemming. Maar toch kan ik uitwaaien, en een paar uur toeren als het weer het toelaat. Na een tijdje zoeken op internet, besloot ik met mijn vader een bezoekje te brengen bij verschillende autobedrijven die zo’n Beetle te koop hadden. 
Op donderdag 28 februari was het dan zover, ik kon mijn Beetle ophalen. Helaas kan ik er niet zelf inrijden, omdat ik door mijn spasticiteit de auto niet goed onder bedwang kan houden. Dit is natuurlijk jammer. Maar In deze auto kunnen verschillende mensen met mij toeren bij wie ik mij prettig voel. Laat de zomer maar komen, ik ben er klaar voor!!! Dit is mogelijkheden denken nietwaar…??????


Tot het volgend blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten